Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Mudulinek | użytkownik

imię i nazwiskoJeremi adresWisła zarejestrowany30.03.2009 @14:33:02 ostatnio na stronie20.05.2011 @17:42:47

Dopiero się ucze jestem maxymalnym amatorem. Ale mam nadzieje że dzięki wam się duż onaucze i będe robić coraz to lepsze zdjęcia

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1661450
digarty13 komentarze190 posty na forum12

komputer / sprzęt
Nikon D60

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~czekoladowymis    19.06.2010 @18:43:11
Dzięęki )
_______
zapraszam do oceniania galerii
~barbara149    20.11.2009 @00:01:39
~czimo    21.08.2009 @13:57:11
a tak jakoś
_______
Nie dziękuj Oceń
~qbq    06.07.2009 @21:14:25
dzięki.........mocno pozdrawiam
~nicolphotography    02.07.2009 @19:54:15
ciesze sie ze sie podoba ;d xd
~czekoladowymis    09.05.2009 @22:21:56
hehehe
_______
zapraszam do oceniania galerii
~Zwiberek    07.05.2009 @17:03:48
Znalazłam cię
~jedrus1969    26.04.2009 @21:59:22
dzięki
_______
Ktoś powiedział-pomysły trzeba mieć , techniki można się nauczyć !
Dziękować i owszem , oceniać jak najbardziej !!
~qbq    21.04.2009 @20:43:08
oczywiście ze brzuch zrobiłam....osobiście...
ale nie mogłam sie powstrzymac....patrząc na tę prostą...wiec zrobiłam to
pozdrawiam....
~happy70s    20.04.2009 @18:04:38
Dziękuję bardzo
~jacekl    19.04.2009 @15:57:06
Dzięki. =]
~ewu    19.04.2009 @15:28:21
~miodas80    15.04.2009 @18:48:37
Dzięki
~qbq    12.04.2009 @20:35:18
~ballerine    10.04.2009 @20:49:31
modelka, nie modelka, moja siostra ; ))
~QmaQm    09.04.2009 @15:05:30
thx powodzenia w dalszym fotografowaniu
~ATakaJedna    09.04.2009 @13:37:30
Dzięki
~PIRYT    08.04.2009 @23:24:11
Dzięki...
_______
Oceny ??? Często wprowadzają niepotrzebne zamieszanie...
~morethanart    08.04.2009 @23:22:46
dzięki
pozdrawiam
_______
To co czynimy za życia pozostanie po nas na wieczność
~Groobaz    08.04.2009 @23:16:09
ja też się dopiero rozkręcam;] Życzę powodzenia!;]
~qbq    08.04.2009 @23:14:31
pozdrawiam
~Cieszynianka    08.04.2009 @23:02:52
chyba już możesz
~Mudulinek    08.04.2009 @22:58:45
A czemu ja nie moge dac Ci komcia??
~Cieszynianka    08.04.2009 @22:56:17
jeszcze mam tu konto
to czekam na kolejne zdjęcia )
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt